İade Şartları
+ Siparişimi nasıl iade
edebilirim?
İade işlemleriniz için Siteye üyeliğiniz varsa;
Hesabım sayfasında yer alan “Siparişlerim” kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki iade edeceğiniz ürün/ürünler için “Sipariş İade” seçeneğini seçip iade sebebinizle birlikte ‘Seçili Ürünleri İade Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
Siteye üye değilseniz;
02324420707 çağrı merkezimizden, 05326563500 Whatsapp destek hattımızdan veya mail üzerinden iletişime geçerek iade kodu alabilirsiniz.
Ödemenizi Banka Kartı ya da Kredi Kartı ile gerçekleştirdiyseniz iade tutarı, işlemi yaptığınız karta iade edilecektir. Bu ödeme şekli için herhangi bir banka bilgisi girmenize gerek yoktur. Havale ile yapılan ödemelerde şahsınıza ait IBAN numaranızı iletmeniz gerekmektedir.
Ürününüz bize ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve talebiniz yanıtlanır.
+ Havale seçeneği ile
yaptığım alışverişteki ürünleri nasıl iade edebilirim?
Lütfen iade kargonuzu kargo şubesine teslim ederken hata almamak adına Sporthink adını sistemde aratmaları gerektiğini , yeni öder sisteminde kargoyu kesmeleri gerektiğini ve iade kodunu bildiriniz. Bu bilgileri vererek kargoyu Doğukan Spor adına tarafımıza gönderebilirsiniz.
İade ürünlerinizin gönderimini ST00 ile başlayan iade kodu ve 257277 proje kodu ile size en yakın yurtiçi kargo şubesine giderek teslim edebilirsiniz.
+ İade ürünleri hangi adrese
göndereceğim?
Lütfen iade kargonuzu YURTİÇİ kargo şubesine teslim ederken hata almamak adına Doğukan Spor adını sistemde aratmaları gerektiğini, yeni öder sisteminde kargoyu kesmeleri gerektiğini ve iade kodunu bildiriniz. Bu bilgileri vererek kargoyu Doğukan Spor adına tarafımıza gönderebilirsiniz.
Doğukan Spor Malzemeleri San. Tic. Ltd. Şti.
Buca Osb Mahallesi. Yahya Kemal Beyatlı Caddesi. NO: 102/1 Kat:1 Aras Plaza Buca / İzmir
+ İade ödemesi ne kadar
sürede gerçekleşir?
İade için göndermiş olduğunuz ürünler elimize ulaşınca temel
kontrolleri yapılır ve oluşturmuş olduğunuz talep yanıtlanır. İade talebiniz
sistem üzerinden onaylandıktan sonraki 7 iş günü içerisinde ücret iadesi
gerçekleşir.
Ücret iadesi için vermiş olduğunuz banka bilgilerindeki herhangi bir yanlışlıktan firmamız sorumlu değildir.
+ İade için ürünleri hangi
kargo firmasıyla göndereceğim?
İade talebinizi oluşturduktan sonra tarafınıza iletilen tek
kullanımlık iade kodu ile Yurtiçi Kargo firmasına iade edeceğiniz ürününüzü
teslim edebilirsiniz.
+ Ürün gönderirken nelere
dikkat etmeliyim?
İade işlemleri için gönderdiğiniz ürün ayakkabıysa, kutusunun zarar görmemesi çok önemlidir. Gönderim sırasında kargo firması çalışanları tarafından üzerine herhangi bir bantlama, yapıştırma, yazma/boyama/karalama yapılmaması için kutuyu bir poşete koyarak kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ürün için oluşturduğunuz iade talebiniz onaylanmayacak, göndermiş olduğunuz ürün size tekrardan yönlendirilecektir.
+ Hangi durumlarda iade
işlemi yapamam?
Almış olduğunuz ürünlerin size teslim edilmesinden 14 gün sonra
iade işlemi yapılamaz.
Siparişinizdeki ürünlerin etiketi kopmuş, orijinal ambalaj veya
kutusuna zarar gelmiş ise iade işlemi yapılamaz.
İade etmek istediğiniz ürünler tarafınızdan kullanıldıysa iade
işlemi yapılamaz. (Üzerine koku sinmiş, üzerinde leke olan, herhangi bir kısmı
yırtılmış ürünler)
Satın aldığınız ayakkabı, terlik, sandalet, çizme, bot gibi
ürünleri dışarıda denemek yerine; temiz bir iç mekanda mümkünse halı üzerinde
denemenizi tavsiye ederiz. Diğer türlü ayakkabı tabanı kirleneceği ya da
aşınabileceği için kullanılmış ürün olarak değerlendirilir ve iade işlemi
yapılamaz.
Satın almış olduğunuz iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kozmetik ve
kişisel bakım ürünleri hijyen standartları gereğince iade işlemi yapılamaz.