İade Şartları
+ Siparişimi nasıl iade
edebilirim?
İade işlemleriniz için Hesabım sayfasında yer
alan “Siparişlerim” kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki
iade edeceğiniz ürün/ürünler için “Sipariş İade” seçeneğini seçip iade
sebebinizle birlikte ‘Seçili Ürünleri İade Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
Ödemenizi Banka Kartı ya da Kredi Kartı ile gerçekleştirdiyseniz
iade tutarı, işlemi yaptığınız karta iade edilecektir. Bu ödeme şekli için
herhangi bir banka bilgisi girmenize gerek yoktur.
Lütfen iade kargonuzu kargo şubesine teslim ederken hata almamak
adına Doğukan Spor adını sistemde aratmaları gerektiğini , yeni öder sisteminde
kargoyu kesmeleri gerektiğini ve iade kodunu bildiriniz. Bu bilgileri vererek
kargoyu Doğukan Spor adına tarafımıza gönderebilirsiniz.
Ürününüz bize ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve talebiniz
yanıtlanır.
+ Havale seçeneği ile
yaptığım alışverişteki ürünleri nasıl iade edebilirim?
İade işlemleriniz için Hesabım sayfasında yer alan “Siparişlerim”
kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki iade edeceğiniz
ürün/ürünler için “Sipariş İade” seçeneğini seçip iade sebebinizle birlikte
‘Seçili Ürünleri İade Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
İade edilecek tutarın tarafınıza ödenmesi için banka IBAN
bilgilerini girmeniz gerekmektedir.
Lütfen iade kargonuzu kargo şubesine teslim ederken hata almamak
adına Doğukan Spor adını sistemde aratmaları gerektiğini , yeni öder sisteminde
kargoyu kesmeleri gerektiğini ve iade kodunu bildiriniz. Bu bilgileri vererek
kargoyu Doğukan Spor adına tarafımıza gönderebilirsiniz.
Ürününüz firmamıza ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve
talebiniz yanıtlanır.
+ İade ürünleri hangi adrese
göndereceğim?
İade işleminiz için ürünleri, fatura adresimize gönderebilirsiniz:
Doğukan Spor Malzemeleri San. Tic. Ltd. Şti.
Dumlupınar Mahallesi Özmen Caddesi, No:14
Buca/İZMİR
+ İade ödemesi ne kadar
sürede gerçekleşir?
İade için göndermiş olduğunuz ürünler elimize ulaşınca temel
kontrolleri yapılır ve oluşturmuş olduğunuz talep yanıtlanır. İade talebiniz
sistem üzerinden onaylandıktan sonraki 7 iş günü içerisinde ücret iadesi
gerçekleşir.
Ücret iadesi için vermiş olduğunuz banka bilgilerindeki herhangi
bir yanlışlıktan firmamız sorumlu değildir.
+ İade için ürünleri hangi
kargo firmasıyla göndereceğim?
İade talebinizi oluşturduktan sonra tarafınıza iletilen tek
kullanımlık iade kodu ile Yurtiçi Kargo firmasına iade edeceğiniz ürününüzü
teslim edebilirsiniz.
+ Ürün gönderirken nelere
dikkat etmeliyim?
İade işlemleri için gönderdiğiniz ürün ayakkabıysa, kutusunun
zarar görmemesi çok önemlidir. Gönderim sırasında kargo firması çalışanları
tarafından üzerine herhangi bir bantlama, yapıştırma, yazma/boyama/karalama
yapılmaması için kutuyu bir poşete koyarak kargo firmasına teslim etmeniz
gerekmektedir. Aksi takdirde ürün için oluşturduğunuz iade talebiniz
onaylanmayacak, göndermiş olduğunuz ürün size tekrardan yönlendirilecektir.
+ Hangi durumlarda iade
işlemi yapamam?
Almış olduğunuz ürünlerin size teslim edilmesinden 14 gün sonra
iade işlemi yapılamaz.
Siparişinizdeki ürünlerin etiketi kopmuş, orijinal ambalaj veya
kutusuna zarar gelmiş ise iade işlemi yapılamaz.
İade etmek istediğiniz ürünler tarafınızdan kullanıldıysa iade
işlemi yapılamaz. (Üzerine koku sinmiş, üzerinde leke olan, herhangi bir kısmı
yırtılmış ürünler)
Satın aldığınız ayakkabı, terlik, sandalet, çizme, bot gibi
ürünleri dışarıda denemek yerine; temiz bir iç mekanda mümkünse halı üzerinde
denemenizi tavsiye ederiz. Diğer türlü ayakkabı tabanı kirleneceği ya da
aşınabileceği için kullanılmış ürün olarak değerlendirilir ve iade işlemi
yapılamaz.
Satın almış olduğunuz iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kozmetik ve
kişisel bakım ürünleri hijyen standartları gereğince iade işlemi yapılamaz.