Yükleniyor...

 

İADE ŞARTLARI

+ Hangi durumlarda iade işlemi yapamam?

Almış olduğunuz ürünlerin size teslim edilmesinden 15 gün sonra iade işlemi yapılamaz.

Siparişinizdeki ürünlerin etiketi kopmuş, orijinal ambalaj veya kutusuna zarar gelmiş ise iade işlemi yapılamaz.

İade etmek istediğiniz ürünler tarafınızdan kullanıldıysa iade işlemi yapılamaz. ( Üzerine koku sinmiş, üzerinde leke olan, herhangi bir kısmı yırtılmış ürünler )
Satın aldığınız ayakkabı, terlik, sandalet, çizme, bot gibi ürünleri dışarıda denemek yerine; temiz bir iç mekanda mümkünse halı üzerinde denemenizi tavsiye ederiz. Diğer türlü ayakkabı tabanı kirleneceği ya da aşınabileceği için kullanılmış ürün olarak değerlendirilir ve iade işlemi yapılamaz.

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.), iade işlemi yapılamaz.


+ Ürün gönderirken nelere dikkat etmeliyim?

İade işlemleri için gönderdiğiniz ürün ayakkabıysa, kutusunun zarar görmemesi çok önemlidir. Gönderim sırasında kargo firması çalışanları tarafından üzerine herhangi bir bantlama, yapıştırma, yazma/boyama/karalama yapılmaması için kutuyu bir poşete koyarak kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ürün için oluşturduğunuz iade talebiniz onaylanmayacak, göndermiş olduğunuz ürün size tekrardan yönlendirilecektir.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade işlemleriniz için ‘Sipariş Takibi’ kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki iade edeceğiniz ürün/ürünler için ‘ürünü iade etmek istiyorum’ seçeneğini seçip ‘Devam Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
Havale seçeneğiyle gerçekleştirdiyseniz iade tutarının gerçekleşeceği banka bilgilerini girmeniz gerekmektedir.
Ödemenizi Banka Kartı ya da Kredi Kartı ile gerçekleştirdiyseniz iade tutarı, işlemi yaptığınız karta iade edilecektir. Bu ödeme şekli için herhangi bir banka bilgisi girmenize gerek yoktur.
İade talebi oluştururken, ürünü göndermiş olduğunuz kargo firmasını ve gönderiye ait takip numarasını girmeniz gerekmektedir.
Ürünü henüz kargoya teslim etmediyseniz 
Takip numarasını daha sonra girmek istiyorum seçeneğine tıklayıp İade işleminiz için ‘Ön talep’ oluşturabilirsiniz. Ürünü kargoya teslim edip kargo takip numarasını girdiğinizde iade işleminiz için oluşturmuş olduğunuz Ön Talep, gerçek talebe dönüşecektir. Oluşturmuş olduğunuz Ön Talep için 3 gün içerisinde kargo takip numarası girişi yapmazsanız, Ön Talebiniz sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir ve iade işleminiz için yeni bir talep oluşturmanız gerekir.
Ürününüz bize ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve talebiniz yanıtlanır.

+ İade ürünleri hangi adrese göndereceğim?

İade işleminiz için ürünleri, fatura adresimize gönderebilirsiniz: 

Doğukan Spor Malzemeleri San. Tic. Ltd. Şti.
Özmen Caddesi, No:7/A
Buca/İZMİR


İade ödemesi ne kadar sürede gerçekleşir?

İade için göndermiş olduğunuz ürünler elimize ulaşınca temel kontrolleri yapılır ve oluşturmuş olduğunuz talep yanıtlanır. İade talebiniz sistem üzerinden onaylandıktan sonraki iş günü içerisinde ücret iadesi gerçekleşir.
Ücret iadesi için vermiş olduğunuz banka bilgilerindeki herhangi bir yanlışlıktan firmamız sorumlu değildir.
Hatalı banka bilgilerinin düzeltilmesinden sonra, ücret iadesi iş günü içerisinde gerçekleşecektir.

+ Havale seçeneği ile yaptığım alışverişteki ürünleri nasıl iade edebilirim?

İade işlemleriniz için ‘Sipariş Takibi’ kısmında ilgili siparişinize tıklayıp, sipariş içeriğindeki iade edeceğiniz ürün/ürünler için ‘ürünü iade etmek istiyorum’ seçeneğini seçip ‘Devam Et’ butonuna basmanız gerekmektedir.
İade edilecek tutarın tarafınıza ödenmesi için banka hesap bilgilerini girmeniz gerekmektedir. Bu bilgiler aşağıdaki gibidir;

Hesabın ait olduğu banka adı
Hesap sahibinin adı
IBAN numarası


*Yukarıdaki bilgilerin doğru ve eksiksiz bir şekilde girilmesi gerekmektedir.
İade talebi oluştururken, ürünü göndermiş olduğunuz kargo firmasını ve gönderiye ait takip numarasını sisteme girmeniz gerekmektedir.
Ürünü henüz kargoya teslim etmediyseniz 
Takip numarasını daha sonra girmek istiyorum’ seçeneğine tıklayıp İade işleminiz için ‘Ön talep’ oluşturabilirsiniz. Ürünü kargoya teslim edip kargo takip numarasını sisteme girdiğinizde iade işleminiz için oluşturmuş olduğunuz Ön Talep, gerçek talebe dönüşecektir. Oluşturmuş olduğunuz Ön Talep için sisteme 3 gün içerisinde kargo takip numarası girişi yapmazsanız, Ön Talebiniz sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir ve iade işleminiz için yeni bir talep oluşturmanız gerekir.
Ürününüz firmamıza ulaştığında ilgili kontroller yapılır ve talebiniz yanıtlanır.

+ İade için ürünleri hangi kargo firmasıyla göndereceğim?

İade edeceğiniz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile iade talebi oluşturduğunuzda tarafınıza verilecek kod ile gönderebilirsiniz. Yurtiçi kargo 129806818 gönderi kodu ile karşı ödemeli olarak gönderim yapabilirsiniz. İade tutarından 15 TL kargo ücreti düşerek kalan tutar iade edilecektir. İade işlemlerinde kargo ücreti müşterilerimize ait olduğundan tercih edeceğiniz herhangi bir kargo firmasıyla da ‘ücret gönderici’ olarak gönderebilirsiniz.

İade işlemi için kargo bedeli ödeyecek miyim?

İade işlemlerinde kargo bedeli müşterilerimiz tarafından karşılanır. Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile iade talebi oluşturduğunuzda tarafınıza verilecek kod ile iade siparişinizi gönderebilirsiniz. Yurtiçi kargo 129806818 gönderi kodu ile karşı ödemeli olarak gönderim yapabilirsiniz. İade tutarından 15 TL kargo ücreti düşerek kalan tutar iade edilecektir

+ Ürünün faturasını göndermek zorunda mıyım?

Ürün gönderirken dikkat etmeniz bir başka durum; siparişinizle birlikte gelen fatura üzerindeki ‘iade bölümü’kısmını doldurmanız ve ürünle birlikte göndermenizdir. 
Siparişiniz fatura edildikten sonra sisteme kayıtlı e-posta adresinize E-arşiv faturası gönderildiğinden faturanızı kaybetmiş olsanız bile kopyasını bastırabilirsiniz.
Örnek: 
Ürünün kalıbı beklediğimden daha dar çıktı.

.